Tuesday, July 5, 2011

小樽甜品屋 - 事後感

小樽甜品屋一向以用後生囡囡做侍應來做賣點,今晚小弟係附近食完晚飯就專登去試試。一去到門口一班囡囡已經一字型企係門口等住招呼我地, 有幾個囡囡個樣幾得, 不過有d就好扒下, 因為怕熱所以我選擇左坐係入面收銀機隔離張桌。


<<小樽甜品屋>>



我地叫左芒果黑珍珠, 雪糕格仔餅和芒果魚子凍豆腐。甜品俾我感覺真係好一般, 價錢又唔係好低, 比起隔離松記差一節。

<<芒果黑珍珠>>

<<雪糕格仔餅>>

<<芒果魚子凍豆腐>>

不過重點係個位, 班囡囡侍應用收錢機果陣, 個屎忽係咁頂我個背脊, 我食野果陣個手爭又撞到佢個屎忽, 如果我一個唔小心可能做左小豆….. (頭除頂波)

呢間野, 如果唔計較味道, 只係為左及囡囡我覺得係值得邦親, 話晒食住甜品睇囡囡都係一種享受。


一番男

No comments:

Post a Comment